Reparatie binnen de garantietermijn


Selectra Nilfisk Service is het geautoriseerde reparatiebedrijf voor Nilfisk Stofzuigers

Het streven is om een reparatie binnen 2 werkdagen retour te sturen. Uitgezonderd vakantieperiodes!

Mocht een machine niet aan de garantievoorwaarden voldoen, dan volgt een offerte, mits er een maximum reparatiebedrag bekend is. meer info!

Het aanbieden van reparaties dient altijd via verzending te geschieden. 
De verzendkosten zijn voor rekening van het bedrijf dat de stofzuiger verkocht heeft, tenzij het een internetbedrijf betreft, dan zijn de kosten voor de klant zelf.

Als de reparatie onder garantievoorwaarden hersteld wordt dan zijn er verder geen kosten aan de reparatie verbonden en wordt de reparatie op kosten van nilfisk retour gestuurd.

De stofzuiger moet deugdelijk verpakt worden, daar nilfisk geen verantwoordelijkheid neemt voor vervoersschade door verkeerde verpakking.
Verpakkingen die bij aankomst beschadigd zijn, worden door ons geweigerd.

Ongefrankeerde -en/of rembourszendingen worden niet door Selectra geaccepteerd, dit altijd in overleg. Neem hiervoor contact op met een van de medewerkers.

Onderdelen die aanslijtage onderhevig zijn (zuigmonden, slangen, borstels etc.) kennen 1 jaar fabrieksgarantie op fabrieksfouten, niet op slijtage en/of verkeerd gebruik.

2016-09-23 09:00 Dennis {writeRevision}
Gemiddelde beoordeling: 0 (0 Stemmen)

U kunt deze vraag niet becommentariëren

Chuck Norris has counted to infinity. Twice.